דובר צה"ל דניאל הגרי הצהיר כי דו"ח החקירה בעניין הטבח והקרב בבארי יועמד לעיון הציבור, במגבלות של ביטחון שדה. דובר צה"ל אמר גם כי כלל הדו"חות והתחקירים שיערכו בצה"ל יועמדו לרשות "ועדת בדיקה חיצונית" של מאורעות ה-7 באוקטובר.

עם זאת, דובר צה"ל נמנע מלהשיב לשאלה אם הדו"חות יועמדו גם לרשות מבקר המדינה, הבודק גם את הוא את הסוגיה. בנוסף, מתשובת הדובר משמע כי הדו"ח על המאורעות בבארי, שתמציתו פורסמה היום, לא נכתב בפועל במלואו.

במסיבת עיתונאים שנערכה היום (11.7) שאל עו"ד אלעד מן את דובר צה"ל בשם "העין השביעית", לגבי התחקיר על הקרב בבארי, "אלו חלקים מתוך הדו"ח עצמו, המלא, והחומרים שעליו הוא מתבסס, כולל עדויות, יועמדו לעיון הציבור, ואילו חומרים יימסרו למבקר המדינה".

דובר צה"ל השיב כי "צוות התחקיר של האלוף מיקי אדלשטיין יכין בסיומו של יום דו"ח, קודם כל יציג אותו לתושבי בארי ולמשפחות השכולות ולאחר מכן אנחנו נפרסם מה שנוכל לפרסם בנגזרות של ביטחון מידע, באתר צה"ל, לציבור, באופן מלא ושקוף. לגבי כל סוגיה של ועדת בדיקה חיצונית שתבדוק את צה"ל, היא תקבל את הדו"חות והחומרים של התחקירים שבוצעו, כפי שהיה במלחמות העבר".