המדור מציג סקירה קצרה של כותרות שלושת המהדורות המרכזיות של ערוצי החדשות: כאן 11, קשת 12 ורשת 13, ואת הכותרות עצמן. בנוסף, מוצגות כותרות ערוץ 14, המנצל את הנראות של פורמט חדשותי כדי להטמיע בשיח הציבורי חדשות כזב ותעמולה ממשלתית.

חיסול בסוריה שגרר מטח רקטות ושני פצועים אנוש (שמתו מאוחר יותר) מגיע לראש כותרות המהדורות אמש. עוד בראש הכותרות: המגעים לעסקת החטופים  ולצידם הקרבות בשג'אעייה, בשל סיור מאורגן שערך דובר צה"ל לכלי התקשורת.

רק בכאן 11 לא התעדכנו בנפגעים מהרקטה ברמת הגולן. רק בערוץ 14 לא קושרים בין החיסול בסוריה למטח הכבד לגולן ותוצאותיו הקשות.

עסקת החטופים: בכאן 11 משדרים ראיון עם חטופה ששוחררה המספרת על פגישתה עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. בחדשות 12 מצטטים גורמים המעורבים במו"מ האומרים כי יש הזדמנות אמיתית להגיע לעסקה. בחדשות 13 מדגישים את הפסימיות הישראלית מול האופטימיות המצרית ומדברים על המוקש הבא בדרך לעסקה. בערוץ 14 מקפידי לא לסטות מדף המסרים של רה"מ נתניהו ומדגישים שוב כי ישנם פערים משמעותיים בין הצדדים.

"כתבנו עם הלוחמים מצנחנים בשג'אעייה" הוא ציטוט שחזר על עצמו בכל הכותרות, לא ברור מדוע כל ערוץ טען ל"תיעוד מיוחד" בזמן שכל הכתבים הצבאיים של ערוצי החדשות היו באותו מקום וראיינו את אותם חיילים, בחסות דובר צה"ל. השוני היחיד בכותרות בין הערוצים היה איות שם השכונה.

בחדשות כאן 11 הסתפקו בשלושת הכותרות הצבאיות-מדיניות ועברו לתחקיר עוקץ, קידום שידור טורניר היורו אצלם בערוץ וכתבת מגזין. בחדשות 12 הוסיפו כותרות על משבר גיוס החרדים והחלטת גלנט, מסיבת העיתונאים בעניין ביידן ומצבו הרפואי וכתבת צבע עם משפחתו של החטוף אור לוי, ורק אז עברו לשתי כותרות על תחקיר עוקץ וכתבת מגזין על מכוניות.

בחדשות 13 נתנו את הסקירה הרחבה ביותר של סדר היום הציבורי בישראל ועסקו בכותרות במשבר בקואליציה סביב בן גביר וש"ס, צווי הגיוס לחרדים, עדות נתניהו במשפטו ורצח איש השב"ס השבוע. בנוסף, הם היחידים ששידרו את סרטון התצפיתנית החטופה, דניאלה גלבוע.

הכותרת האחרונה של מהדורת 13 היא בעיטת מספריים היישר למפשעה של האתיקה העיתונאית: נגה ניר נאמן משווקת את הסופרמרקט שפתח הקולגה לערוץ, גיא לרר. כבר במאי שנה שעברה כתב ניב מאירסון ב"עין השביעית" כי "גיא לרר ו'הצינור' לא יכולים להיות גם עיתונאים המסקרים את יוקר המחיה וגם בעלים של רשת סופרמרקטים" והוסיף כי הסכנה היא בהפיכת דיווח עיתונאי ל"שיווק עצמי חסר בושה". וזה אכן מה שקרה אמש בחסות מהדורת החדשות המרכזית.

ערוץ 14 ממשיך לשרת את דף המסרים של נתניהו גם במה שאין בכותרות: התייחסות לצווי הגיוס שגלנט הודיע שצה"ל יוציא לחרדים, וגם במה שיש בהן: איתמר בן גביר מועלה על הגריל ושני "פרסומים ראשונים" מקדמים הסתה נגד צה"ל ושב"כ.

לקינוח: כותרת על הרבי מלובביץ', הגורו המנוח של חסידות חב"ד שהבעלים של הערוץ, יצחק מירילשוילי, מקורב אליה.

לוגו חדשות כאן 11

התפתחויות מטרידות בצפון: עדויות מסוריה - האיראנים מתגברים כוחות. מיד רועי קייס עם הפרטים. היום - חיסול בכביש ביירות-דמשק, בין ההרוגים - מקורב לנסראללה. לפני זמן קצר - מטח כבד לעבר הגולן.

תיעוד מיוחד - צוות כאן חדשות עם הצנחנים בלב שג'אעייה.

המגעים לעסקת חטופים - מחר הפגישה המרובעת בקטאר. כתבנו עם החטופה ששוחררה ונפגשה הלילה עם הנשיא ביידן.

המפורסמים, הקמפיינים והכסף שנעלם - תחקיר: איש העסקים שחי חיי פאר על חשבון הישראלים שנעקצו במיליונים.

צרפת או ספרד? דב גיל-הר באיצטדיון במינכן רגע לפני קרב הענקיות בחצי גמר היורו בכאן 11.

מהגבול - לקיסריה: כתבנו עם הזמר עקיבא שאחרי חודשים ארוכים במילואים מתכונן להופעה בבמה הכי יוקרתית בארץ.

לוגו חדשות 12

מטח כבד לגולן - שני פצועים באורח אנוש אחרי שחיזבאללה שיגר עשרות רקטות. מוקדם יותר בסוריה חוסל פעיל חיזבאללה, שהיה ממקורביו של נסראללה.

רגעי ההכרעה במשא ומתן: ראש המוסד וראש השב"כ יקיימו מחר פגישות בקטאר - גורמים המעורבים בשיחות אומרים: "יש הזדמנות אמיתית להגיע לעסקת חטופים".

הלחימה בעזה: בימים האחרונים חוסלו כ-150 מחבלים, מנהרה באורך שישה קילומטרים הושמדה. כתבנו עם הלוחמים בשג'אעייה.

משבר הגיוס: שר הביטחון גלנט קיבל את המלצת צה"ל - זימונים לצו ראשון יישלחו לחרדים כבר בחודש הבא.

מיכל פעילן עם משפחתו של אור לוי שנחטף לעזה ואשתו עינב נרצחה, בנם אלמוג בן השלוש גדל אצל סבו וסבתו והתיעוד החדש לפני חטיפתו של אור.

מסיבת העיתונאים הסוערת סביב מצבו של הנשיא ביידן ולמה דוברת הבית הלבן לא הסכימה לחשוף פרטים רפואיים?

תחקיר הנוכלים: "קופסה שחורה" - הראיות שנאספו לאורך שנים. מה אמרו במשטרה למתלוננים ותגובתו של האיש שעומד מאחורי המעשים ושינה גרסאות אל מול המצלמות.

ומחירי המכוניות החשמליות צונחים והלקוחות שכבר קנו אותן במחיר גבוה - כועסים.

לוגו חדשות 13

אש בצפון - אחרי החיסול: שני פצועים אנוש במטח כבד לגולן.

בדרך לעסקה? פסגת קטאר יוצאת לדרך: במצרים אופטימיים, בישראל פחות. מיד: רביב דרוקר עם המוקש הבא במגעים.

קואליציה במשבר: עימות חסר תקדים בין ש"ס לבן גביר. גלנט הודיע: צה"ל ישלח החודש צווי גיוס לחרדים. מיד: הדיווחים והפרשנויות - האם הממשלה תיפול?

השופטים הכריעו - נתניהו יעיד במשפטו בתחילת דצמבר.

זעקת התצפיתנית - הסרטון של דניאלה גלבוע מהשבי נחשף.

הצנחנים חזרו לעזה - חיסול מחבלים מול המצלמות: הצוות שלנו בשג'אעיה.

הרצח והתעלומה: אחותו של יוחאי שנרצח בביתו - בראיון.

הלידות מתעכבות - המומחים מסבירים: למה עדיין אין "בייבי בום"?

הסופר הזול בישראל? בלי הנחת חברים: נגה ניר נאמן בסופר של לרר.

לוגו ערוץ 14

מיד: המטח הכבד לגולן: 2 פצועים אנוש.

טלטלה בקואליציה: האם ממשלת הימין בסכנה בצל ההתנהלות של בן גביר?

חזית סוריה מתחממת - שתי תקיפות וחיסולים ליד דמשק ובמערב סוריה.

תיעוד מטריד - חיזבאללה תיעד מהאוויר בסיסים של צה"ל בצפון.

פרסום ראשון - השב"כ לעצורים מנהליים: "תשוחררו אם לא תעסקו באלימות".

מיוחד מלב שג'אעיה - כתבנו עם לוחמי הצנחנים בקרב במעוז הטרור.

מתקרבים לעסקה? מחר הפגישה המרובעת בדוחא.

פרסום ראשון - ארגון שמאל מייעץ לקצינים בצה"ל.

טולכרם על הכוונת - מבצע לילי של צה"ל לסיכול טרור וחשיפת מטענים.

30 שנה להסתלקותו - רבבות מציינים את ג' בתמוז בציון הרבי בניו-יורק.