שני אזרחים שטענו בפייסבוק כי העיתונאית אילה חסון קיבלה את תפקידה ברשות השידור בזכות קרבתו של בן-זוגה שי נשר לראש הממשלה בנימין נתניהו יתנצלו ויפצו את נשר, כך הוסכם בין הצדדים. נשר דרש בתביעתו פיצוי בסך כ-310 אלף שקלים אך יסתפק ב-10,000 שקלים בלבד.

בתחילת שנת 2023 פרסם עמוס טלמור בעמוד הפייסבוק שלו פוסט תחת הכותרת "אז איך הפך ביבי את הליכוד למפלגת יחיד שתומכת בו ללא סייג? ומיהו באמת בנימין נתניהו?". בין היתר התייחס הפוסט לעיתונאית חסון וכתב כי היא "מונתה לתפקידה בין היתר בזכות קשריו של בעלה עם ביבי והמינוי של יונה ויזנטל למנהל ברשות השידור בזכות ביבי".

בכתב התביעה שהגיש נשר מצוין כי בראש הפוסט של טלמור נכתב "טופש לוק", ככל הנראה ניסיון לעלוב בטופז לוק, יועץ התקשורת של ראש הממשלה נתניהו. יומיים לאחר מכן פרסם ששי נמרודי בעמוד הפייסבוק שלו פוסט דומה להפליא, תוך שהוא מייחס את תוכנו ל"טופס לוק". גם הוא כלל בפוסט את השורה לפיה חסון "מונתה לתפקידה בין היתר בזכות קשריו של בעלה עם ביבי והמינוי של יונה ויזנטל למנהל ברשות השידור בזכות ביבי".

נשר טען בכתב התביעה כי אין לו כלל קשרים עם נתניהו וכי לא פגש בו מעולם. לדבריו, בפרסומי הנתבעים הוא הוצג כ"מאכער", וכן "כמי שנגוע בשחיתות וכמי שדואג למקורביו לתפקידים בדרכים לא לגיטימיות".

"בניגוד לטענה הפוגענית בפרסומי הנתבעים", מוסיף נשר, "גב' חסון קיבלה את התפקיד [ברשות השידור] בכוחות עצמה ובשל כישוריה והישגיה. גב' חסון היא  עיתונאית בכירה וותיקה, אשר פרסמה כתבות רבות ומשפיעות לאורך השנים". נשר דרש, באמצעות עורכי-הדין דנה בטאט ואופל לוי, פיצוי בסך 154 אלף שקלים מכל אחד משני הנתבעים, ובסך הכל למעלה מ-300 אלף שקלים.

טלמור ונמרודי טענו להגנתם, באמצעות עורכי-הדין אוהד רוזן ונתן שוורצמן, כי התביעה נגדם היא "דוגמה מובהקת לתביעת השתקה". עוד טענו כי הפרסומים בגינם נתבעו, שממילא כבר הוסרו, כלל לא כללו ביקורת על נשר אלא על ראש הממשלה נתניהו.

טלמור ונמרודי הכחישו כי הציגו את נשר כ"מאכער" או כמי שנגוע בשחיתות והוסיפו כי גם אם ייקבע כי הפרסומים מהווים לשון הרע הרי שעומדות להם ההגנות שבחוק איסור לשון הרע. בהקשר זה מפנים התובעים לשלל פרסומים על נשר וחסון ובין היתר לכתבה מאת אסף כרמל שפורסמה בשנת 2006 במגזין "העין השביעית", שם תואר נשר בין היתר כ"בעל זרועות תמנון" אשר "קידם מועמדים" מטעמו וניסה להשפיע גם על קידומה של חסון.

לאחרונה הודיעו הצדדים לבית-המשפט כי הגיעו להסכמות לפיהן כל אחד מהנתבעים יפרסם בעמוד הפייסבוק האישי שלו הודעה בזו הלשון:

בחודש ינואר 2023 פרסמתי פרסום שכלל טענות בקשר לעיתונאית, איילה חסון ובן זוגה, שי נשר. לאחר בדיקה שערכתי הטענות אשר נטענו ביחס לאיילה חסון ושי נשר, אינן מבוססות ופרסמתי אותן מבלי שערכתי כל בדיקה ביחס לאמיתותן קודם לכן. מחקתי את הפרסום לאחר ששי נשר הבהיר לי, כי המידע אודותיו ואודות איילה חסון הוא שקרי. התבססתי בפרסום אותו פרסמתי על דברים שפורסמו קודם לכן ברשת החברתית. זאת, מבלי שבדקתי את אמיתות הדברים ואף מבלי שבדקתי מי המקור של הפרסום.

אולם, היום הובהר לי על ידי שי נשר למעלה מכל ספק, כי הטענות שפרסמתי כלפי איילה חסון ושי נשר שקריות ואין להן בסיס. טעיתי כשפרסמתי פרסום פוגעני זה כלפיהם בקלות דעת ומבלי שבדקתי את הדברים. אני מתנצל מעומק ליבי על הנזק שגרמתי לאיילה חסון ולשי נשר בפרסום זה, ועל כך שפרסמתי את הדברים כלפיהם מבלי לבדוק אותם ומבלי שיש להם כל בסיס".

מלבד ההודעה התחייבו טלמון ונמרודי שלא לחזור על הדברים וכן לשלם כל אחד לנשר סכום של 5,000 שקלים "לצרכי הקטנת נזקיו", כך שבסך הכל יקבל 10,000 שקלים.

בית-המשפט נתן להסכמות תוקף של פסק-דין.

54354-03-23