מגיש "הפטריוטים", תוכנית הדגל של ערוץ 14, הודיע לצופיו כי פרסם עוד כזב.

במוצאי שבת האחרונה התייחס מגל, כוכב ערוץ התעמולה הפרו-ביביסטי, לכך שבהפצצת צה"ל לחיסול בכיר בחמאס נהרגו עשרות אזרחים פלסטינים. אחרי שהקהל באולפן "הפטריוטים" מחא כפיים לשמע הבשורה הקריא מגל את מה שהגדיר כ"תגובת בצלם" לאירוע, תגובה שלא היתה ולא נבראה.

על המסך נמסר "ארגון בצלם הבודעה [כך במקור] חריגה לאחר החיסול הבוקר" ומגל הקריא את הטקסט: "לא מקובל שיש 42 הרוגים 'חפים מפשע' על הריגת רא'אד סעד. מדובר בפשע מלחמה. אין לצה"ל שום הוכחות שהוא בכלל בכיר בזרוע הצבאית של חמאס או קשור לחמאס נפעל להעמיד לדין את האחראים".

כפי שדווח כאן למחרת השידור, התגובה היתה מפוברקת. ארגון "בצלם" לא הוציא כל הודעה ביחס לתקרית.

שלשום (25.6), בסיום התוכנית, הקדיש מגל כמה שניות לתיקון והבהרה. "שלשום", אמר מגל כשהוא מתייחס לתוכנית מלפני שלושה ימים, "דיווחנו על תגובה של בצלם שהתנגדה לחיסול של מספר 4 בחמאס בגלל שנהרגו שם אזרחים, זה לא נכון. זה היה פייק שלקחנו מהרשת וזה לא דיווח אמיתי אז אנחנו מתנצלים על הדיווח הזה, עכשיו נגמר, תם הטקס".

זו אינה הפעם הראשונה בה מגל מפרסם מידע כוזב או מטעה.

ב-21.6, בתוכנית "הפטריוטים", יצר מצג כאילו רה"מ בנימין נתניהו עתיד להגיע לאולפן, למרות שבערוץ 14 ידעו עוד לפני תחילת התוכנית כי נתניהו לא מתעתד להגיע. ב-9.6 פירסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה של אדם קטוע רגליים עם הכיתוב "נכה מחבל 'בלתי מעורב' בעזה". בפועל מדובר בתמונה שצולמה בתימן ב-2016.

ב-25.5 פירסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון של אדם לבוש מה שנראה כמדי צה"ל בתוך בית חרב שנראה כממוקם ברצועת עזה, שקרא להפיכה צבאית במסגרתה החיילים יצייתו רק "למנהיג אחד", נתניהו. בפועל, הקריאה המסיתה נעשתה על-ידי אזרח במיקום בהרצליה.

ב-23.5 פירסם בחשבון הטוויטר שלו כאילו אדם סירב לקבל בחינם עיתון "הארץ" שהוצע לו בתחנת דלק. בפועל, הגיבו ב"הארץ", גליונות של העיתון כלל לא מחולקים בתחנות דלק. ב-16.5 פירסם מגל בחשבון הטוויטר שלו צילום מסך משידורי ערוץ 12 המתחרה, על מנת להשמיץ את הערוץ ואת משפחות החטופים בעזה. בפועל, צילום המסך היה מזויף.

ב-4.7.23 פירסם תמונה של הרס בטרמינל שכביכול נגרם על-ידי מפגינים נגד ההפיכה המשטרית בנתב"ג. בפועל היה מדובר בתמונה משדה התעופה בבריסל. ב-23.7.23 פירסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה מהמחאה נגד ההפיכה המשטרית כאילו היא תמונה מהפגנה בעד ההפיכה המשטרית.

ישנן עוד דוגמאות רבות לפרסום מידע מטעה או כזה על-ידי מגל. בחלק מהמקרים חזר בו מגל או הסביר כי מדובר ב"בדיחה" או "סאטירה". בעבר העיד בביהמ"ש כי "אני פובליציסט. אני לא כתב חוקר, יש לי תוכנית ברדיו ותוכנית בטלוויזיה. אני אומר מה שבא לי, אומר את דעותיי על כל מיני דברים". בהמשך אמר "אתה לא כל דבר הולך ופונה ובודק עכשיו".