כותרות מהדורת חדשות 13 הן היחידות שכוללות את הדיווח על בקשת פרקליטי רה"מ נתניהו מבית-המשפט לעכב את משפטו הפלילי, כך שיעיד רק במרץ 2025, וזאת "בשל המלחמה".

למרות שמדובר במשפט שחיתות נגד ראש ממשלה, ולמרות שהבקשה של נתניהו עומדת בניגוד גמור להצהרתו מול בית המשפט העליון כי כהונתו לא תפריע בשום דרך לניהול המשפט, שאר מהדורות החדשות לא מוצאות את הדיווח חשוב מספיק.

כותרות חדשות כאן 11 הן היחידות הפותחות בדיווח על המלחמה המתנהלת בדרום ולא בדיווחים על עימותים בקואליציה, בין נתניהו לבין גלנט (עקץ אותו!) ובין נתניהו לבין אדלשטיין (דחה דיון בחוק ההשתמטות בוועדת חוץ וביטחון).

כותרות מהדורת ערוץ 14 מסיתות נגד מרצה באוניברסיטת רייכמן (בשיתוף "התנועה למשילות ודמוקרטיה"), דובר צה"ל, היועצת המשפטית לממשלה ובית המשפט העליון. בסך הכל, יום רגיל בערוץ 14.

לוגו חדשות כאן 11

ישראל במלחמה: צה"ל נערך למעבר לשלב ג' במלחמה בעזה. כתבנו בתיעוד בלעדי מלב רפיח עם המח"ט שמוביל את הלחימה.

חשיפה: מחסן הנשק האיראני בירדן והחשש מהעברת רקטות לשטחים.

פרסום ראשון: בעקבות מינוי פרויקטורים בצפון ובדרום, ראש הממשלה מקדם פרויקטור ביהודה ושומרון.

המשבר בממשלה אחרי הפסיקה ההיסטורית בבג"ץ: אדלשטיין סירב להעלות להצבעה את חוק הארכת המילואים. השרה גמליאל החרימה את ההצבעות כי השרה גולן ישבה קרוב יותר לנתניהו.

פרסום ראשון: הסדר טיעון מקל עם רוצח החיילת מרגריטה לוי באילת לפני כעשרים שנה. מיד הפרטים והתגבוה הזועמת של בני המשפחה.

איפה הם ואיפה אנחנו: איך הגיעה מדינה בה חמישית ממספר הישראלים לשמינית גמר היורו?

לוגו חדשות 12

עימות פומבי בין נתניהו לגלנט: רגע לפני ששר הביטחון נכנס לפגישות החשובות בוושינגטון, גלנט עוקץ את נתניהו. ראש הממשלה עונה לו - מיד המסר הזועם שהממשל האמריקני העביר לראש הממשלה וההתחייבויות החדשות של ישראל.

חוק הפטור מגיוס, והמרד של אדלשטיין: נתניהו נזף ביושב ראש ועדת החוץ והביטחון והוא בתגובה הוריד מסדר היום את החוק להארכת שירות המילואים - מיד הציטוטים מהפגישה הטעונה והזעם במפלגות החרדיות.

האם נתניהו באמת נלחם ברשות הפלסטינית? פרסום ראשון: הדברים שאמר ראש הממשלה בדיונים סגורים על הצורך לחזק את אבו מאזן ונגד הבנייה בהתנחלויות.

בלעדי: יונה לייבזון בראיון עם הגנרל הבכיר מהפנטגון - על המשבר עם ראש הממשלה, והעיכוב במשלוחי הנשק לישראל.

עכו עיר עצובה - השוק ריק, המלונות נטושים, והמסעדנים המיתולוגיים לא רואים את הסוף.

"על הדבש ועל העוקץ, על המר והמתוק", 20 שנים למותה של נעמי שמר: הטרגדיה האישית שמאחורי הקלאסיקה.

סלין דיון חושפת בסרט חדש את ההתמודדות עם המחלה הנדירה והקשה.

לוגו חדשות 13

ניצנים של מרד: עימותים בקואליציה: גלנט ואדלשטיין נגד נתניהו. נתניהו תחת מתקפה מבית: גלנט עוקץ לפני פגישה בבית הלבן, אדלשטיין ממשיך להתמרד.

תיק האלפים: פרקליטי נתניהו: נתניהו יוכל להעיד רק במארס 2025 - ראש הממשלה יוכל להתחיל להעיד בתיקי האלפים רק בעוד שמונה חודשים.

בג"ץ וחוק הגיוס: ההלם והזעם ברחוב החרדי ביום שלמחרת.

פרסום ראשון: כך נכנס בנו של ראש אגף משאבי אנוש במשטרה לקורס יוקרתי אף שקידומו לא אושר.

עימות נשיאותי: כתבתנו בהכנות לעימות בין ביידן לטראמפ.

ביקור טעון: יובל שרעבי חוזרת לראשונה לבית בבארי.

לעיני המצלמות: שוד תכשיטים בשווי עשרות אלפי ש"ח תוך פחות משתי דקות.

חופשה משפחתית: האי היווני שכובש את הישראלים.

לוגו ערוץ 14

טלטלה בקואליציה: עימות בין נתניהו לאדלשטיין. מה קורה בליכוד והאם המהלך יוביל לפירוק הקואליציה?

פרסום ראשון: תוכנית לגירוש בכירים ברשות הפלסטינית. במערכת הביטחון מגבשים הצעה לגירוש בכירים ברשות הפלסטינית לאחר שפעלו נגד ישראל בבית הדין הבינ"ל בהאג, ההצעה תידון בקרוב בקבינט.

פרסום ראשון: מנסה להשתלט על הליך מינוי נציב שירות המדינה הבא, האם היוע"משית פועלת בניגוד לחוק. נציגה מהתנועה למשילות ודמוקרטיה: "משמעות חוות הדעת של היועצת המשפטית לממשלה היא השתלטות מוחלטת שלה ושל בית המשפט העליון על כל השירות הציבורי במדינת ישראל" - מיד האשמות חריפות נגד היועצת המשפטית לממשלה.

"האם יש קשר בין אמונה דתית לבין נטייה לתיאוריות קונספירציה"? - הסתה פרועה: תיאוריות אנטישמיות של מרצה ברייכמן.

השם יקום דמו: אחרי הראיון המטלטל של אמו של סרן ישראל יודקין, לחץ במערכת הפוליטית לאפשר למשפחות לכתוב על מצבות החללים את המילים "השם יקום דמו".

מחדל הרופא המתחזה בצה"ל: במשך עשור טיפל בלוחמים בלי שהוסמך לרפואה.

פרסום ראשון: המרצה המפוקפק לחיילי המילואים - תת אלוף במילואים רונן מנליס, סגנו של הגרי בראשית המלחמה, צפוי להרצות בפני חיילי מילואים למרות שהסית לכאורה נגד הממשלה. מה אומרים על כך בצה"ל ואיך הגיבו הלוחמים?

הלוחמות החברתיות: סיפורן של העבודות הסוציאליות מהעוטף.