יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, העלה היום (12.5) חשש כי גורמים אסלאמיים קיצוניים יפגעו בו במקום משכנו במיאמי, ארה"ב. את הדברים אמר בדיון שנערך בפני השופטת מוריה צ'רקה בבקשתו להוציא צו מניעת הטרדה מאיימת לנאוה רוזוליו, פעילת מחאה ומנהיגת "משמרות הבושה".

במענה לשאלת השופטת הבהיר נתניהו הבן כי הוא עצמו לא נחשף באופן ישיר לציוצים של רוזלויו על אודותיו. "אני לא בטוויטר, אנשים שולחים לי צילומי מסך של הפרסומים שלה", אמר לפי פרוטוקול הדיון.

"למה זה בדיוק מטריד אותך שהיא פרסמה פרסומים שאינך רואה בטוויטר?", שאלה השופטת צ'רקה.

"השאלה לא אם אני רואה אלא אם חמאסניקים רואים או האיראנים שלא כל כך אוהבים את ישראל במיוחד עכשיו, שיכולים לראות את המיקום המדויק שלי בזמן אמת", השיב נתניהו הבן והוסיף: "יש הרבה איומים עלי ברשתות החברתיות מצד גורמים איסלאמיסטיים".

נתניהו הבן, המתגורר בחודשים האחרונים במיאמי, מאובטח 24 שעות ביממה על ידי מאבטחי שב"כ בעלות שנתית שלפי חדשות 12 עומדת על כ-2.5 מיליון שקלים.

אל הדיון שנערך היום לא התייצבה רוזוליו, אף שלדברי בא-כוחו של נתניהו, עו"ד חור אוריאל נזרי, היא היתה מודעת לקיומו. עו"ד נזרי אישש זאת בטענה כי בשיחה עם עיתונאי "ידיעות אחרונות" לירן תמרי נאמר לו כי רוזוליו התייחסה לפרסום על ההליך בחשבון הטוויטר של העיתונאי.

עו"ד נזרי הציג לביהמ"ש צילום מסך של ראיון שהעניקה לחדשות 13 תחת הכותרת "מאחורי הקלעים של המרדף אחרי פוליטיקאים מהימין".

"אני אפילו לא יודעת אם היא טוענת שהיא עוקבת אחרי פוליטיקאים, אבל הטענה שלכם שהוא לא פוליטיקאי", אמרה השופטת צ'רקה. "איני חושבת שאפשר להבין מזה שהיא עוקבת אחרי המשיב".

בסופו של הדיון קבעה השופטת דיון נוסף ליום רביעי הקרוב וקבעה כי אם רוזוליו לא תתייצב גם לדיון זה יונח שהיא מסכימה שיינתן צו האוסר עליה לפרסם את מיקומו המדויק של נתניהו הבן ואת כתובת מגוריו.

11452-05-24