בליץ החקיקה של ממשלת נתניהו לשינוי שיטת המשטר קורע את העם, ושר התקשורת שלמה קרעי ממשיך לנסות ולתרום את חלקו למאמצי ההידברות: אחרי שכינה את המתנגדים למדיניות הממשלה "ערב רב" (ביטוי מדרשי שמשמעותו בוגדים סמויים) ואת השופטים בישראל שקרנים תומכי טרור, ואחרי שהבטיח לפרק את בג"ץ וכינה את הממשלה הקודמת ממשלת הונאה אנטי-ציונית, ואחרי שהצהיר שלא יכבד החלטות של בית משפט וכי הוא מתנגד לכל פשרה או הידברות עם המתנגדים למדיניות הממשלה, שיחרר היום השר הד"ר הצהרה נוספת.

תחת פרצופו המחייך ולצד ברכת "פורים שמח", שלח אתמול (6.3) קרעי את "הסרבנים המחוצפים" לעזאזל: "עם ישראל יסתדר בלעדיכם ואתם תלכו לעזאזל". לאחר כשעה, כשראה שגידופיו זוכים לתשומת לב, מיהר לחזק אותם בפרסום נוסף. הפעם כינה את המילואימניקים שאמרו כי יפסיקו לשרת - עצובים, מסריחים ואומללים.

ההשתלחות של קרעי זכתה לתגובות רבות בטוויטר. "אני מבינה שאתה יוצא לקורס טייס? בהצלחה. נקווה שאפשר להטיס מטוס עם גימטריה", כתבה עיתונאית "כלכליסט" שני אשכנזי לשר, שבעקבות רבו הרב מאיר מאזוז מרבה להשתמש בגימטריות, בין השאר כשהוא מקלל. גם יו"ר ארגון העיתונאים לשעבר, יאיר טרצ'יצקי, התייחס לתחביב של קרעי: "'שלמה קרעי' בגימטריה שווה 'אתה איש אהבל'. מקריות? לא נראה לי".

העיתונאי חיים הר-זהב כתב לשר התקשורת, הנוהג לתבל את גידופיו בציטוטים מהמקורות: "עליך ועל שכמותך נכתב בספר משלי: תַּחַת שָׁלוֹשׁ רָגְזָה אֶרֶץ, וְתַחַת אַרְבַּע לֹא-תוּכַל שְׂאֵת. תַּחַת-עֶבֶד כִּי יִמְלוֹךְ, וְנָבָל כִּי-יִשְׂבַּע לָחֶם". שפתו הבוטה של קרעי גררה תגובות לא רק ברשתות החברתיות. הבוקר הגיעו לביתו של קרעי במושב זמרת נציגים מקבוצת "אחים לנשק" של מחאת המילואמניקים, ובהם לוחמים מיחידת סילוק הנפלים. הם הקיפו את ביתו בסרט סימון והציבו שלט "זהירות נפל".

משמרת מחאה מול ביתו של השר קרעי במושב זמרת, 7.3.2023

משמרת מחאה מול ביתו של השר קרעי במושב זמרת, 7.3.2023