הדרך להכשרת מינויו של אריה דרעי לשר נמשכת. בניצוחו של ח"כ יואב קיש, הקואליציה המסתמנת מתחילה כבר עכשיו לקדם את תיקון החקיקה שיאפשר למורשעים להיכנס לממשלה - וחבריה טוענים ש"זה לא פרסונלי".  הכתב עידן בנימין היה בכנסת וחזה בקרקס שלם של העמדות פנים.

מעקב אחר רשימות הלוביסטים בכנסת גילה שני לקוחות חדשים השבוע: טיקטוק ישראל, וארגון עובדי תנובה. בטיקטוק אמרו לנו שהלובי ששכרו נועד למנוע שיח שנאה ואנטישמיות. בעולם מתמודדת החברה עם חשד לריגול סיני אחרי המשתמשים.

ארגון העובדים של תנובה, ששכר לוביסט, לא הכחיש כי הוא מתכונן לרגע שבו המחאה הציבורית נגד העלאת המחירים "תפגע בעובדים". אנחנו פה להזכיר שאיומים של מונופול רווחי לפגוע בעובדים כדי להכשיר ציבורית העלאת מחירים - היא טריק מוכר. מדהים לגלות שכבר ב-2018 הגיע יו"ר הארגון לכנסת ודרש לאשר לתנובה את העלאות המחירים.

גיא לרר, מנחה "הצינור" ומוביל המחאות האחרונות נגד יוקר המחיה, העניק במה לפרסום של "שקוף" כחלק ממחאת הגבנ"צ החדשה. הוא ענה יפה לתגובת הארגון: מחאה ציבורית לא פוגעת בעובדים, ההנהלה היא הפוגעת.

וגם: עורכת שקוף "נעמי נידם" מספרת על הדרך שעוברים עיתונאים - משליחות ציבורית למשרתי השחיתות בעל כורחם, ומדוע עיתונות עצמאית משנה את כללי המשחק.