האזרח שאול סופר ישלם לעיתונאי חדשות 12 גיא פלג 9,000 שקלים, כך סיכמו הצדדים במסגרת הסכם פשרה. פלג תבע מסופר כ-144 אלף שקלים בטענה כי פרסם עליו לשון הרע.

בחודש יולי האחרון פרסם פלג בחדשות 12 ידיעה תחת הכותרת "חשד: ג'קוזי בשווי עשרות אלפי שקלים הותקן בבית הפרטי של משפחת נתניהו בקיסריה - על חשבון המדינה". בתגובה העלה לפייסבוק אזרח בשם ניר זהבי תצלום של פלג והמשפט "באמת כבר בלתי נסבל". סופר, מצדו, פרסם תגובה לפוסט בפייסבוק ובה כתב שתי מילים: "קצין גסטאפו". בגין ביטוי זה הגיש פלג, באמצעות עו"ד אסף שרעף, את תביעתו.

"המדובר בפוסט חמור המהווה לשון הרע (שיימינג) קבל עם ועדה וכן מהווה הוצאת דיבה כנגד התובע", נכתב בכתב התביעה. "[...] לאור מעמדו הציבורי, יוקרתו המקצועית, שמו הטוב והמוניטין של התובע כעיתונאי ותיק ובכיר, הרי שהנזק שנגרם לתובע הנו גדול במיוחד ועל כן הפיצוי בגין הנזק בהתאמה, צריך להיות גדול במיוחד".

על אף שתבע לקבל פיצוי בסך 143,980 שקלים, הסתפק פלג בסופו של דבר בסכום נמוך בהרבה. היום (9.1) הודיעו הצדדים כי הגיעו לפשרה לפיה סופר ישלם לפלג, כאמור, 9,000 שקלים בלבד. את סופר ייצג עו"ד חובב ביטון.

תביעה נפרדת שהגיש פלג נגד אזרחית בשם שרה מרציאנו, בגין תגובות אחרות לפוסט של זהבי, עודנה תלויה ועומדת.

22809-10-21