טור דעה שמתח ביקורת חריפה על השופטת רבקה פרידמן-פלדמן נמחק מאתר ערוץ 7 לאחר שהתברר כי הוא רצוף טעויות, ובראשן העובדה כי התיק בגינו נמתחה הביקורת כלל לא נוהל ע"י פרידמן-פלדמן. לזהותה של השופטת משמעות מיוחדת, משום שהיא ראש הרכב השופטים שדן באישומים הפליליים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, המנהל קמפיין אגרסיבי נגד מערכת המשפט.

ביום חמישי האחרון, תחת הכותרת "רוצחים ויורשים", פורסם בגיליון "בשבע" ובאתר ערוץ 7 טור של חגית רוזנבאום שהציג את השופטת פרידמן-פלדמן כמי שפסקה לכאורה שלא בצדק, כי יהודי שהגיב בירי ליידוי אבנים יפצה בעשרות אלפי שקלים פלסטיני בגין נזקי גוף שגרם לו. רוזנבאום הדגישה כי הנתבע, בועז שבו, הוא בעל ואב שכול שאשתו ושלושה מילדיו נרצחו ע"י פלסטינים (באירוע שונה).

"קריאתו המהדהדת של אליהו הנביא לאחאב 'הרצחת וגם ירשת' לא הגיעה כנראה לאוזניה של שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים רבקה פרידמן-פלדמן, שהכריעה לאחרונה במשפט שמתנהל לא פחות מחמש עשרה שנים, וחייבה את בועז שבו בפיצוי של עשרות אלפי שקלים לפלשתיני שאיים על חייו", כתבה רוזנבאום בפתח טורה.

בהמשך תיארה רוזנבאום את התלאות שעברו על שבו בשנים האחרונות: מלבד רצח אשתו ושלושת ילדיו, שני ילדים נוספים נפצעו בתקיפה. אחד מהם נאלץ לעבור כריתת רגל. בנוסף, בית המשפחה נשרף. בועז עצמו, הוסיפה רוזנבאום, התחיל את חייו מחדש, נישא בשנית ונולדו לו ילדים נוספים. הוא התנדב במד"א ובהצלה יו"ש ו"מאז הפיגוע משקיע שבו את מיטב אונו והונו בשיקום המשפחה ובנייתה מחדש, ובעול הפרנסה של הבית".

אולם לפי רוזנבאום, "את השופטת פרידמן-פלדמן כל זה לא ממש עניין. כשופטת ותיקה ומוערכת, שגם מנהלת בימים אלה את משפטו של ראש הממשלה, היא ללא ספק ביקשה להוציא את הצדק לאור ללא משוא פנים, אלא שגם הנתונים של התיק המסוים הזה, בלי כל התחשבות בעברו של שבו, מעמידים את הצדק במקרה הזה יותר בצל מאשר באור".

טורה של חגית רוזנבאום על השופטת רבקה פרידמן-פלדמן, "בשבע", 18.3.21

בהמשך קבלה רונזבאום על כך ש"השופטת פרידמן-פלדמן הסתפקה בגרסתו של התובע והשיתה על שבו פיצויי נזיקין בסך 85 אלף שקלים, שאותם חויב לשלם עד יום שלישי השבוע לערבי שאיים על חייו. כמובן שגם הוצאות המשפט בן 15 השנים הושתו על שבו, והוסיפו לשורת החיוב שלו 80 אלף שקלים נוספים".

אלא שכפי שחשף חשבון הטוויטר המופעל תחת השם "אור כרמי", הכתבה היתה רצופה אי-דיוקים, ביניהם שיוך התיק לשופטת פרידמן-פלדמן. כתב המשפט של "בשבע", יוני רוטנברג, שהפנה בטוויטר לטור של רוזנבאום, מחק אמש את הציוץ שלו ותחת זאת כתב: "הובא לידיעתי שהכתבה המצורפת תוקנה והשופטת בהליך היתה בלהה יהלום ולא פרידמן-פלדמן, אז מתקן גם פה".

בניגוד לנאמר בציוץ של רוטנברג, הכתבה לא תוקנה באתר ערוץ 7 אלא נמחקה כליל. במהדורה הדיגיטלית של "בשבע", לעומת זאת, עדיין ניתן למצוא את הכתבה המקורית והשגויה. בין היתר מציין "אור כרמי" בניתוח שלו, המתבסס על ההחלטות המשפטיות עצמן, כי התובע לא היה בין תוקפיו של שבו אלא עובר אורח שנפצע מהירי; כי כתב התביעה כן הומצא לטענת התובע לאשתו של שבו כשעוד היתה בחיים; כי פלסטינים יכולים מקדמת דנא לתבוע ישראלים בבית דין ישראלי ולא נדרשה לשם כך פסיקה מיוחדת של בג"צ ועוד ועוד.

עורך אתר ערוץ 7, עוזי ברוך, הפנה את "העין השביעית" לעורך שבועון "בשבע" עמנואל שילה, שלא היה מעוניין להגיב.