בפתח התוכנית טוען המנחה עמנואל רוזן כי הקמפיין שהושק השבוע נגד תחנת גלי-צה"ל אינו רלבנטי למציאות הפוליטית העכשווית.

לאחר אות הפתיחה משוחח רוזן עם איילת שקד מתנועת ישראל-שלי, שעומדת מאחורי הקמפיין נגד התחנה, ועם רון בן-ישי, שהיה בעבר מפקד גלי-צה"ל.

"גלי-צה"ל איבדו כיוון", אומרת שקד, ומבקרת את העובדה שבתקופה שבה חיילי צה"ל נלחמים בחמאס, בתחנת השידור הצבאית מראיינים את פעיליו. לדבריה, בכך מבצעת התחנה האנשה פסולה של האויב. "התחנה מאוד מוטה שמאלה, היא לא חושבת על החיילים", מוסיפה שקד.

בן-ישי מספר שגם כשהוא כיהן כמפקד התחנה, בתחילת שנות ה-80, נשמעו טענות כי התחנה מוטה שמאלה. לדבריו, ועדת החקירה שמינה בזמנו רפאל איתן ניקתה את עובדי התחנה מהאישום. בהמשך מפנה בן-ישי אצבע מאשימה נגד תנועת ישראל-שלי ומזהיר כי היא מנסה לבצע בתחנה "אקט של מקרתיזם, במובן הקלאסי שלו".

"זה לא מקרתיזם", משיבה שקד, ומסבירה כי הקמפיין החדש נובע מניסיון לזעזע את התחנה והציבור. לדבריה, נוצר חלון הזדמנויות עם החיפוש אחר מפקד חדש לתחנה והדיונים בכנסת על אודות הכנסות התחנה מחסויות. היא ממליצה לבכירי התחנה לעשות בדק בית.

בהמשך התוכנית משוחח רוזן עם עיתונאית "מעריב" יעל פז-מלמד ועם פרשן הספורט ושדר הרדיו רון קופמן על החלטתו של קופמן להיכנס לצינוק המדמה את תנאי כליאתו של החייל השבוי בידי חמאס, גלעד שליט.

"הציבור די מטומטם", מסביר קופמן, "ולכן צריך לעורר מודעות". לדבריו, המיזם הנוכחי נועד להפעיל לחץ על הממשלה משום שזו מסרבת לשחרר את מספר האסירים שהחמאס דורש. "בסוף הרי תתבצע עסקה", הוא מוסיף.

"אני לא אוהבת את הסיפור", אומרת פז-מלמד. לדבריה, אין במקרה של שליט בעיה של מודעות והיוזמה הנוכחית "לא תקרב במילימטר" את שחרורו. פז-מלמד יוצאת במיוחד נגד הסגנון ההמוני של המיזם. שניהם מסכימים שראש הממשלה בנימין נתניהו אטום.

לסיום לועג ב. מיכאל לטיעונים שמעלה ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט במשפטו.

התוכנית "תיק תקשורת" משודרת בערוץ 23 ובאתר הטלוויזיה החינוכית