נדחה הדיון הראשון בתביעת הדיבה שהגיש פרשן חדשות 12 ו"ידיעות אחרונות" עמית סגל נגד עומר נחמני, דוברו של ח"כ יאיר גולן. לבקשת סגל, בשל הבחירות לכנסת, יידחה הדיון במספר חודשים.

בא-כוחו של סגל, עו"ד מיכאל דבורין, פנה לבית-המשפט ומסר כי בשל טעות לא שם לב עד עתה שהמועד שנקבע לדיון בתביעה הוא למחרת יום הבחירות לכנסת. לדבריו, בשל עבודתו העיתונאית של סגל כפרשן פוליטי, כמו גם עבודתו שלו כיועץ משפטי לליכוד, יקשה עליהם להגיע לדיון.

סגל תובע מנחמני 400 אלף שקלים בעקבות סדרה של פרסומים שבהם האשים אותו, בין היתר, בגזענות ובהפצת שקרים. את נחמני מייצג עו"ד אילן יונש, שהוא גם יועץ משפטי של אתר "שקוף", עמו התאחד לאחרונה "העין השביעית". התביעה נגד נחמני היא אחת מסדרה של תביעות שהגיש סגל במהלך החודשים האחרונים נגד אנשים שהתבטאו נגדו ברשתות חברתיות. שתיים מהתביעות, נגד ערן צ'רפק ונגד עמירם גולדבלום, הסתיימו בפשרה. מלבד נחמני עודנה תלויה ועומדת תביעה נגד הפרסומאי מוטי אקסמיט.

סגל ונחמני נועדו ביום שני, ה-1 למרץ, לפגישת גישור שלא צלחה. במהלך הפגישה, כתב עו"ד דבורין לבית-המשפט, התחוור לו ולמרשו כי הדיון הראשון בתביעה נקבע ל-24.3, יום אחרי יום הבחירות לכנסת. "התובע הינו פרשן פוליטי בכיר בחדשות 12 וצפוי לעבוד כל הלילה ביום הבחירות באולפן החדשות, ואף בבוקר היום שלאחר מכן", כתב דבורין לבית-המשפט. בנוסף ציין כי הוא עצמו "משמש כיועץ משפטי בקמפיין של אחת המפלגות ואף הוא צפוי להיות ער כל הלילה עקב כך, ובבוקר לסור לוועדת הבחירות המרכזית להמשך עבודה".

עוד כתב עו"ד דבורין כי נחמני עצמו הוא עוזר פוליטי של ח"כ ועל כן צפוי גם הוא לעבוד בלילה שלפני מועד הדיון. נחמני העיר בתגובה כי המועד לדיון נקבע ונרשם זה מכבר, אך הותיר לבית-המשפט לפעול לפי שיקול דעתו. השופט אריה ביטון קבע כי הדיון הראשון בתביעה יתקיים ב-19.7.

37304-10-20​