בחדשות 13 פרסמו כתבת תחקיר על נוכל, אך נפלו בעצמם לאחד ממעשי הנוכלות שלו כשהציגו אותו תוך שימוש בתצלומים של אדם אחר. לאחר השידור פנה אל מערכת חדשות 13 האדם שתצלומיו הוצגו בכתבה והצביע על הטעות. בעקבות זאת הסירו בחדשות 13 את הכתבה מכל הפלטפורמות הדיגיטליות של חברת החדשות. בדוברות חדשות 13 מסרו כי הכתבה תעלה מחדש לרשת לאחר שתתוקן.

בכותרת המהדורה המרכזית של חדשות 13 מיום שלישי האחרון הוזמנו הצופים לכתבה שנשאה את הכותרת "מאהב הקורונה". בזמן שתמר איש-שלום סיפרה על  "המתחזה שמציג את עצמו כרופא עשיר, צד נשים ישראליות ברשת ומוציא מהן אלפי דולרים", על מסך חדשות 13 הוקרנו עוד ועוד תצלומים של הנוכל.

במהדורה עצמה הוקדשו 12 דקות לכתבה שהכינה אלמז מנגיסטו על הנוכל וקורבנותיו. גם בכתבה עצמה הוצגו שלל תצלומים שלו, כולל בקטע שבו נפגשות שתיים מהנשים שהפיל בפח ומשוות את התצלומים ששלח אליהן. "הוא שלח לכן את אותן התמונות?", שואלת מנגיסטו, והשתיים מאשרות ומציגות לראווה את התצלומים שקיבלו במכשירי הטלפון שלהן. בכתבה אף מוצג עודד ואנונו, מומחה סייבר מחברת צ'ק-פוינט, שלפי מנגיסטו "ניתח את התמונות של 'מאהב הקורונה'". אך נראה שגם הוא לא הבין או לא הבהיר לחדשות 13 שהתצלומים הם של מישהו אחר.

מתוך כתבה בחדשות 13 על נוכל, שהציגה תמונות של אדם אחר שהנוכל השתמש בהן (הטשטוש לא במקור)

מתוך הכתבה של חדשות 13 (הטשטוש לא במקור)

רק לאחר שידור הכתבה הבינו בחדשות 13 כי הנוכל השתמש בזהות בדויה של אדם אחר, ולא עשה שימוש בתצלומים אמיתיים שלו. בעקבות זאת נמחק מהרשת כל זכר לכתבה. לפלטפורמות הדיגיטליות של חדשות 13 עלתה גרסה חדשה ומצונזרת של המהדורה המרכזית מאותו יום; כותרות הפתיחה משמיטות את הכותרת על "מאהב הקורונה", והכתבה הארוכה נעדרת מהמהדורה.

שרון בן-דוד, דוברת חדשות 13, מסרה בתגובה: "אנחנו עומדים מאחורי התחקיר ששודר במהדורה המרכזית וגאים בו, ולראיה – התקבלו במערכת עשרות תלונות חדשות של צופות שנפלו גם הן קורבן לאותו תרגיל עוקץ. הכתבה המלאה תעלה לאתר לאחר שנוסיף לה את המידע החדש שהתקבל למחרת, שלפיו הנוכל השתמש בתמונותיו האמיתיות של ישראלי שחי בארצות-הברית, שפנה אלינו גם הוא לאחר שידור התחקיר".