רק שלושה ימים אחרי שפורסם, סימנה פייסבוק פוסט שיקרי ומסית. ב-14 לאפריל פירסם פעיל הימין הקיצוני איתמר בן-גביר פוסט בפייסבוק ובטוויטר ובו נראים מתפללים מוסלמיים על גגות בניינים, עם הכיתוב "תגידו. משטרה יש רק בבני ברק?". הפוסט מכוון לכך שהערבים בישראלים לכאורה מפרים את הוראות הבידוד החברתי בתקופת מגפת הקורונה. אלא שמדובר בהסתה שקרית: התמונה צולמה בכלל בדובאי.

העובדה שמדובר בפוסט שקרי נחשפה עוד לפני שבן-גביר פירסם אותו בישראל, משום שבהודו נעשה שימוש נרחב בתמונה המפוברקת במסגרת המתיחות בין מוסלמים להינדים במדינה הענקית. בודקי עובדות בהודו הפריכו את הטענה כי מדובר בתמונה שצולמה בהודו ומצאו כי צולמה בדובאי. למרות זאת, כשפירסם בן-גביר את התמונה בהקשר השקרי והמסית - לא מצאו לנכון בפייסבוק לתייג אותה ככזו. בעקבות חשיפת הפוסט ע"י עידן רינג פנתה "העין השביעית" לפייסבוק אולם זו לא טרחה להגיב.

בן-גביר עצמו לא מחק את הפוסט גם לאחר שגולשים רבים העירו לו כי מדובר בתמונה מזויפת. הפוסט צבר בינתיים חשיפה לעשרות או מאות אלפי גולשים (הפוסט המקורי לבדו שותף 800 פעם וקיבל 2,700 "לייקים"). גם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, צייץ מחדש את הפוסט ומחק אותו מאוחר יותר. רק שלושה ימים לאחר הפרסום צירפו בפייסבוק הודעה לפיה מדובר ב"false information", אולם הנזק כבר נעשה.