באתר "סרוגים" פרסמו היום תוצאות סקר מנדטים שנערך ברדיו 103FM תוך העלמה חלקית של הרשימה-המשותפת. עורך האתר הסביר כי מדובר בטעות, ולאחר פניית "העין השביעית" תוקנה הכתבה.

הסקר, שבוצע עבור 103FM, כלל במקור גם את הרשימה-המשותפת, שלפי הסקר תתחזק במנדט ותקבל 14 מנדטים. הרשימה-המשותפת, כך מצאו בסקר, תהיה המפלגה השלישית בגודלה בכנסת, ובהפרש ניכר. מספר המנדטים של הרשימה-המשותפת צוין בגוף הידיעה של "סרוגים", אך לפי מחלקת הגרפיקה של האתר, היא לא תקבל אפילו מנדט אחד.

גרף המציג ממצאי סקר מנדטים באתר סרוגים, 16.2.2020

גרף המציג ממצאי סקר מנדטים באתר סרוגים, 16.2.2020

עוצמה יהודית, לעומת זאת, שבסקר 103FM לא עברה את אחוז החסימה (4 מנדטים), הופיעה בגרפיקה של אתר סרוגים עם עמודה בגובה 3.5 מנדטים.

בדיקה באתר "סרוגים" מעלה כי בסקרים קודמים דווקא נמצא מקום לעמודה של הרשימה-המשותפת. בנוסף, דמותו של ח"כ איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת, מופיעה בבאנר המוקדש לבחירות 2020 באתר. עם זאת, בבאנר שמופיע בראש חשבון הטוויטר של "סרוגים" שוב נעדר משום מה נציג הרשימה השלישית בגודלה בכנסת. 13 פוליטיקאים מופיעים בכרזה, כולל יו"ר עוצמה-יהודית איתמר בן-גביר ושלושה נציגים לימינה ושניים לעבודה-גשר-מרצ, אך ללא דמותו של עודה.

צילום מסך: חשבון הטוויטר של סרוגים

עורך "סרוגים" אור יזרעאלי מסר בתשובה לפניית "העין השביעית" כי הרשימה-המשותפת נעדרה מגרף המנדטים בשל "טעות טכנית" שתוקנה. אשר לבאנר בעמוד הטוויטר אמר יזרעאלי כי מדובר בבאנר ישן והדגיש כי האתר ממילא פונה לציבור הדתי-לאומי. עם זאת שב והדגיש כי בבאנר הבחירות שמופיע באתר עצמו ח"כ עודה מופיע.