"צביעות, קווים לדמותה", זו היתה הכותרת שבה הוכתר הבוקר (29.12) פוסט שהוקדש לעיתון "הארץ". זו לא הפעם הראשונה שמאשימים את "הארץ" בצביעות, אולם הפעם המטרה היתה דווקא מדור הספורט של העיתון.

בעמוד הפייסבוק "רדיוס לבית"ר" הזכירו כי במדור הספורט של "הארץ" "מטיפים במשך שנים על היעדר שחקן ערבי במועדון הכדורגל בית"ר ירושלים" ואף "הגדילו לעשות בעיתון לאנשים חושבים ומידי פעם הוסיפו לצד שם הקבוצה בכתבות השונות פסוקית לוואי 'הקבוצה שלא משחקים בה ערבים'".

ואולם, ממשיך הפוסט, "באותו עיתון, ובאותו מדור ספורט, הפיקו פרויקט מיוחד בו בחרו 19 כותבי המדור ועוד 13 אנשי מקצוע ועיתונאי ספורט ממערכות אחרות את הספורטים והספורטאיות שעשו את העשור האחרון. מה מצחיק פה? מבין 32 המשתתפים במדור, אף לא אחד ערבי. אתם קוראים נכון. בעיתון שמטיף שוב ושוב על היעדר ייצוג ערבי בקבוצת כדורגל, אין אפילו עיתונאי ספורט ערבי אחד שהיה ראוי לקחת חלק בפרויקט מהסוג הזה!".

בעמוד הפייסבוק צירפו תצלום מסך של תיאור המיזם ("כותבי ועורכי 'ספורט הארץ' ולצדם בכירי עיתונאי הספורט בישראל התבקשו לדרג את הספורטאים והספורטאיות שעשו להם את העשור") ושמות כל עשרות משתתפיו. ואכן, בין 32 הכותבים לא נמצא אפילו כותב ערבי אחד.

עורך "הארץ" אלוף בן מסר בתגובה: "תודה על ההערה. צודקים".