ביום רביעי האחרון נאלץ ראש הממשלה בנימין נתניהו להתפנות מאירוע בחירות באשקלון בשל ירי רקטה מרצועת עזה. נתניהו הגיב ואיים כי "זה שעשה רושם בפעם האחרונה - הוא כבר איננו, וזה שניסה לעשות רושם עכשיו - שיתחיל לארוז את החפצים" (זו הפעם השנייה שנתניהו נאלץ להתפנות מאירוע בחירות בשל ירי רקטות מרצועת עזה.

בערבו של יום המחרת שודר במהדורה המרכזית של חדשות 13 דיווח על האירוע (עורך המהדורה: ליאור לנדנברג). מגישת המהדורה, תמר איש-שלום, ציינה בדברי הפתיח לכתבה כי "האמירות שלו [של נתניהו] על פגיעה במי שירה לכיוונו הצליחו להכעיס היום תושבים בעיר שסובלים כבר שנים מהירי". לאורך כל הכתבה קראה השקופית שבתחתית המסך כך: "כעס בקרב תושבים באשקלון על נתניהו לאחר דבריו בעקבות ירי הרקטה בזמן נאומו".

אלא שבכתבה עצמה, מאת אלמוג בוקר, לא היתה עדות אחת לכעס על דברי נתניהו בקרב תושבי אשקלון, ההיפך הוא הנכון. מיד לאחר שנתניהו נראה מזהיר את האחראי לירי, נשמעות מחיאות הכפיים של הנוכחים בכנס. גם תושבת אשקלון היחידה שהתראיינה לכתבה על האירוע לא נשמעה כעוסה במיוחד. "יש לנו ראש ממשלה גאון, איש אשכולות. כתושבת אשקלון אני גאה בו", אמרה.

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "אין תגובה".

תושבת אשקלון על נתניהו, צילום מסך מכתבה בחדשות 13

תושבת אשקלון על נתניהו, צילום מסך מכתבה בחדשות 13