אתר "דה-מרקר" הסיר ידיעה בלי לספק כל רמז לנסיבות. בתגובה לפניית "העין השביעית" נמסר מהעיתון כי העבודה על הידיעה טרם הושלמה. אתמול (17.12) בבוקר פרסם אתר "דה-מרקר" ידיעה תחת הכותרת "סיבה לדאגה למקדונלדס? רשת In-N-Out Burger במגעים לפתיחת פופ-אפ בתל-אביב".

לפי הידיעה, מאת כתבת השיווק עדי דברת-מזריץ, רשת ההמבורגרים של המיליארדרית האמריקאית לינזי סניידר "מנהלת מגעים להגעה לפסטיבל המבורגרים בתל-אביב". בכותרת המשנה לידיעה אף נמסר כי "עוד לא ברור אם מדובר בצעד ראשון של הרשת לכניסה לישראל".

הידיעה עוררה תמיהה בקרב מגיבים ברשתות החברתיות, במיוחד משום שלרשת אין סניפים מחוץ לארצות-הברית, וגם שם תפוצתה מוגבלת והיא ידועה דווקא במדיניות ההתפשטות המתונה שלה.

לא ברור אם באמת יש סיבה לדאגה במקדונלדס, אך נראה שדאגה התעוררה ב"דה-מרקר". אף שהידיעה קודמה בדף הבית של האתר ובעמוד הפייסבוק שלו, בשעות הערב היא נעלמה, יחד עם הקישורים אליה מהרשתות החברתיות. מי שיגלשו כעת לעמוד שבו הופיע הידיעה באתר "דה-מרקר" יגלו הודעת שגיאה, בלי כל הסבר מדוע הוסרה.

עורך "דה-מרקר", אבי בר-אלי, מסר בתגובה: "האייטם נמצא בעבודה – ויועלה לכשתושלם, לפי שיקולי המערכת".

הפנייה לידיעה מעמוד הבית של "דה-מרקר", 17.12.2019

הפנייה לידיעה מעמוד הבית של "דה-מרקר", 17.12.2019

עדכון, 19.12: הידיעה ב"דה מרקר" חזרה, בגרסה חדשה, תחת הכותרת "לא רק KFC ושייק שאק: אגאדיר וכפיים במגעים לשיתוף פעולה עם רשת ההמבורגרים IN-N-OUT".

לפי הידיעה העדכנית, רשת אגאדיר במגעים לשילוב מנות של הרשת האמריקאית בתפריטיה. "במגעים בין הצדדים לא עלה הנושא של כניסה קבועה אפשרית של הרשת האמריקאית לישראל. עם זאת, לאור העובדה ש-IN-N-OUT טרם יצאה מגבולות ארה"ב, קיים סימן שאלה סביב הנושא", נכתב בידיעה.

עוד מצוין בידיעה העדכנית כי "היחצ"ן מור שובבו פירסם אתמול פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, שהוסר על ידו מאוחר יותר. שובבו אמר ל-TheMarker כי הוא מנהל מגעים כדי להביא את הרשת להשתתף בפסטיבל שהוא מקיים בשיתוף עם אגאדיר".