גדעון אלון, הכתב הפרלמנטרי של "ישראל היום", פירסם בטוויטר ציוץ על חבר-כנסת שגינה את תקיפתו של עיתונאי אחר מ"ישראל היום", אך השמיט את הביקורת שהפנה אותו ח"כ כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

היום, במהלך ישיבת הכנסת, נשא ח"כ עופר כסיף (הרשימה-המשותפת) נאום קצר ובו גינה את תקיפת עיתונאי "ישראל היום" דניאל סיריוטי. אחרי שתיאר כסיף כיצד הותקף סיריוטי ע"י אזרחים שזיהו אותו כעיתונאי, ותיאר את המכות שספג, פנה לחברי הכנסת ואמר:

"הכתובת היתה על הקיר. על הקיר של נתניהו בפייסבוק. ראש הממשלה הזמני לא מפסיק להסית נגד התקשורת. הוא מסמן עיתונאים המבקרים אותו כמטרה, בתקווה כנראה שמישהו יפעל. לא סתם הוא טען שערוץ 12 הפיץ סדרה אנטישמית, לא סתם הוא אמר שמנהלים נגדו מסע ציד. נתניהו רוצה להרתיע אנשי תקשורת שעושים את עבודתם. מדוע עד עכשיו ראש הממשלה ואנשיו לא גינו את האירוע? כי הם מעדיפים את התקשורת מאוימת ומפוחדת. עמיתיי חברי הכנסת, על כולנו ללא יוצא מן הכלל לצאת בקול ברור בעד חופש העיתונות, ללא איומים, ללא אלימות, ללא שוחד".

זמן קצר לאחר שסיים ח"כ כסיף את נאומו צייץ אלון: "ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת גינה במליאת הכנסת בחריפות את האלימות נגד העיתונאי דניאל סיריוטי עי פורעים בקרית אתא. כסיף אמר שהכתובת הייתה רשומה על הקיר וכי על כולם לצאת בגלוי בעד חופש העיתונות וללא אלימות נגד עיתונאים".

הציוץ של גדעון אלון (צילום מסך)

הציוץ של גדעון אלון (צילום מסך)