"המצביעים הערבים נעים בכמויות אדירות לקלפי", אמר בנימין נתניהו ביום הבחירות של שנת 2015, וספג גינויים מכל עבר. אך לקראת הבחירות האחרונות הצטרפו לליכוד עוד שלל מפלגות שהבהירו כי בינן ובין החברה הערבית ומרבית נציגיה בכנסת אין ולא יהיה שום קשר.

כעת, לקראת מועד ב' של בחירות 2019, כבר יש מי שמבצע דה-לגיטימציה לעצם הרעיון כי ניתן לשתף פעולה במישור הפוליטי עם מפלגות כמו חד"ש, תע"ל, רע"מ ובל"ד. ולא, לא מדובר בליכוד.

בתשדיר תעמולה שהעלתה בשבוע שעבר רשימת כחול-לבן לפייסבוק מוצג ראש הממשלה נתניהו בתור מי שבגד בעקרונות הליכוד מפני ש"סגר עסקה עם המפלגות הערביות לפיזור הכנסת". במקום לעודד את הרעיון כי ניתן להגיע לשיתוף פעולה פוליטי עם מי שמייצגים קרוב לחמישית מאזרחי מדינת ישראל, אולי אפילו ליזום בעצמם שיתוף פעולה פוליטי שכזה, בכחול-לבן מעדיפים למסגר מהלך אפשרי כזה כבגידה בערכים של מפלגת השלטון.

מדוברות כחול-לבן נמסר בתגובה: "בסרטון המדובר מתוארים מהלכיו של נתניהו, אשר מפחד ויודע שרק חסינות תציל אותו. ביבי כרת ברית עם הכהניסטים, ניסה להקים ממשלה עם אבי גבאי, סגר עסקה עם המפלגות הערביות לפיזור הכנסת. הפעולות הללו נועדו לשרת אדם אחד בלבד – מכאן חוסר הלגיטימיות שלהן. על כן, כפי שנאמר בסרטון, ב-17.9 עם ישראל יאמר את דברו".

עדכון: בעקבות פרסום הידיעה מסר דוברו של ח"כ עופר כסיף כי זה הגיב לסרטון זמן קצר לאחר פרסומו.

מתוך תשדיר כחול-לבן (צילום מסך)

מתוך תשדיר כחול-לבן (צילום מסך)