פעם היו עושים דברים כאלה במחשכים, היום הכל על השולחן. יאיר נתניהו הוא בנו של ראש הממשלה ואישיות ידועה בזכות עצמו, בזכות פעילותו הערה ברשתות החברתיות והתחקירים העיתונאיים שבהם כיכב (המתת שקיבל לכאורה מבעלי הון מקורבים לאביו וביקוריו במועדוני חשפנות). לפני יומיים פירסם נתניהו הבן ברשת החברתית טוויטר קריאה למו"ל "הארץ", עמוס שוקן, לפרסם תחקיר עיתונאי על גדעון סער, חבר מפלגת הליכוד.

בין שני הפוליטיקאים, נתניהו וסער, שוררת יריבות מזה שנים. לקראת הבחירות האחרונות הודיע סער על חזרה להתמודדות פעילה במפלגה, אחרי שפרש לפני שנים אחדות מסיבות לא ידועות. בתחילה ניסה נתניהו לסכל את מועמדותו בבחירות המקדימות, אך כשל בכך. לאחר מכן החליטו נתניהו וסער, מטעמים טקטיים, להפגין פיוס מזויף. שביתת הנשק החזיקה מעמד זמן קצר, ונותצה לגמרי אחרי שסער מתח ביקורת על רצונו של נתניהו, שהוגש נגדו כתב אישום (בכפוף לשימוע) במספר פרשיות פליליות, לחוקק חוק שימלט אותו מאימת הדין.

נתניהו הבן טען, בהסתמך על פוסט בדף פייסבוק אנונימי המוביל בהפצת שיח שנאה, שהסתמך בתורו על פוסט של הפעיל אלדד יניב, כי סער פרש בזמנו מהחיים הפוליטיים בין השאר בשל תחקיר של "מוסף הארץ" שמעולם לא התפרסם.

הנה מה שכתב בזמן אמת עוזי בנזימן, כאן באתר "העין השביעית": "ההתנהגות המיוחסת ביממה האחרונה לגדעון סער חורגת לכאורה מתחום הדיון האמור: שמו של שר החינוך נקשר לקיום יחסי מין שיש בהם לכאורה מימד פלילי. אחת הטענות המוטחות כלפיו היא שאחת הצעירות שעימה היה לו סטוץ היא קטינה, והשנייה שאחת מאהובותיו היתה עובדת הכפופה לו.

"סער מכחיש מכל וכל את ההאשמות החמורות הללו ותולה אותן בעלילה פוליטית מרושעת שנרקמה נגדו כדי לטרפד את מינויו לשר בממשלה הבאה ולחסל את הקריירה הציבורית הנאה שבנה עד כה. בתוקפם של טיעונים אלה עמל סער בשבועות האחרונים לצמצם ככל יכולתו דיווחים בכלי התקשורת על הטענות האמורות, שבאו בין השאר לידי ביטוי במכתב, שהתחזה להיות כאילו נחתם על-ידי אחת מעובדות לשכתו, ושהופנה כביכול לראש הממשלה. מאמציו של סער הצליחו באופן מרשים למדי: התקשורת המסורתית כמעט שלא עסקה בפרשה הזו, לבד מאזכורים ספורים, לקוניים, ב'מעריב', ב'גלובס' וב'הארץ'".