פתיחת הקלפיות במרחק יומיים, אך בכמה מכלי התקשורת המרכזיים בישראל עדיין לא הפנימו מיהן בדיוק המפלגות שפונות לכ-15% מבעלי זכות הבחירה. בסוף השבוע האחרון שגו ב"ישראל היום", "ידיעות אחרונות" ובחדשות 12 בזיהוי הרשימות חד"ש-תע"ל ורע"מ-בל"ד, ובכך המשיכו להפגין בורות וזלזול בחברה הערבית בישראל, בורות וזלזול שבלטו מתחילת מערכת הבחירות, ולמעשה גם בקודמותיה.

ב"ישראל היום" פרסם ביום שישי האחרון הפרשן הפוליטי מתי טוכפלד טור נלווה לסקר מנדטים שנערך עבור העיתון. את חד"ש-תע"ל החליף טוכפלד בתע"ל-חד"ש, כאילו לא התקיימו דיונים מרתוניים בין שתי המפלגות על הזכות להעמיד את נציגן בראש הרשימה המאוחדת. במקום רע"מ-בל"ד כתב טוכפלד בטורו על מצבה של בל"ד בסקר, כאילו היא רצה באופן עצמאי.

ב"ידיעות אחרונות" ובחדשות 12 דווקא הזמינו את ח"כ איימן עודה, יו"ר חד"ש-תע"ל, להשתתף במיזמי הבחירות שלהם, אך שכחו באיזו מפלגה הוא רץ.

במוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות" פורסם מיזם תצלומים של תשעה מראשי המפלגות. ח"כ עודה צולם עם בתו ובעת שהזמין מנת פלאפל והוצג כיו"ר הרשימה המשותפת, אף שזו התפרקה כבר לפני חודשים אחדים. במוצ"ש, במסגרת התוכנית הפוליטית "פגוש את העיתונות", התראיין ח"כ עודה ושוב הוצג כיו"ר הרשימה המשותפת, במקום יו"ר חד"ש-תע"ל.

"7 ימים", 5.4.2019

"7 ימים", 5.4.2019

"פגוש את העיתונות", 6.4.2019

"פגוש את העיתונות", 6.4.2019

לא מדובר בתופעה חדשה. לפני חודש הציגו בחדשות 12 ממצאי סקר שבו ח"כ אחמד טיבי הועמד בראש חד"ש-תע"ל,  למרות שבראשה עומד ח"כ עודה, ואילו ח"כ עודה הוצב בראש רע"מ-בל"ד, אף שכלל אינו חבר ברע"מ או בבל"ד, אלא עומד בראש חד"ש.