"הערב חשפתי כמה מסמכים שנחקרו ב"תיק 4000", שלא פורסמו במשך כמה שנים. לא תמצאו שם שום קליימקס נגד או בעד נתניהו, אבל כן הפרכה של חלק מהאגדות שרצו בתקשורת לגבי התיק", צייץ שלשום ארז רביב, כתב "דבר ראשון". הציוץ הפנה לכתבה בה נחשף פרוטוקול הדיון באישור מיזוג בזק ו-yes. ב"ישראל היום" מדווחים בהרחבה על הגילוי של רביב, וסבורים שדווקא יש קליימקס: הוא מוכיח את עמדת נתניהו (משום שהפרוטוקול לא מראה התנגדות של בכירי משרד התקשורת למיזוג).

הכותרת השמנה לידיעה ב"ישראל היום" (עמוד 7) היא "תיק בזק: המסמך הנעלם", כאילו היה כאן איזה מסמך מהדהד שמישהו התאמץ להסתיר. אלא שמי שחשף את המסמך במסגרת בקשת חופש מידע היתה התנועה לאיכות השלטון, ומי שפירסם אותו היה כאמור אתר "דבר ראשון", השייך להסתדרות. שני גופים שביום רגיל מסומנים ב"ישראל היום" כנציגי הדיפ-סטייט ואנשי הלטאות של סורוס. על הידיעה חתום עקיבא ביגמן, הכתב החוקר של "ישראל היום" וממשיך המסורת של החינמון שלפיה עיתונות חוקרת היא ציטוט סלקטיבי מעבודה עיתונאית של אחרים.

האמת היא שאין מסמך נעלם, הוא פורסם כבר מזמן ב"דה-מרקר". ב"דה-מרקר" גם הסבירו כבר כיצד לא התנגדו אנשי המשרד באותה ישיבה: את המנכ"ל נתניהו פיטר קודם לכן, והסמנכ"ל לא נכח בפגישה.