"שמח לספר שבקרוב, בנוסף לעבודתי בחברת החדשות, אתחיל לכתוב טור פרשנות פוליטי ב'מוסף לשבת' של 'ידיעות אחרונות'", צייץ בשבוע שעבר הפרשן הפוליטי עמית סגל. סגל תיאר בפני מאות אלפי עוקביו בטוויטר את מעברו הצפוי מכתיבה עבור "מקור ראשון" לפרסום טור פוליטי בעיתון הנמכר במדינה כאתגר מקצועי, אולם בעבר הלא רחוק השתמש באותה פלטפורמה כדי לתמוה כיצד הבוס החדש שלו, מו"ל "ידיעות אחרונות", נשאר בתפקידו למרות החשדות הפליליים נגדו.

בחודש ינואר 2017, זמן קצר לאחר הפרסום הראשוני בדבר השיחות בין בנימין נתניהו לארנון (נוני) מוזס, צייץ סגל בחשבון הטוויטר הפופולרי שלו: "מה בעצם נוני מוזס עוד עושה כמו"ל ידיעות אחרונות?". סגל, כמובן, לא היה לבד בדעה כי מי שנחשד במתן שוחד אינו יכול להמשיך לעמוד בראש כלי תקשורת. מאוחר יותר אפילו נחום ברנע, בכיר עיתונאי "ידיעות אחרונות", קרא למוזס להשעות את עצמו. מוזס, כידוע, לא נענה לקריאה.

"מה בעצם נוני מוזס עוד עושה כמו"ל ידיעות אחרונות?", ציוץ של עמית סגל, אחרי היוודע החשדות נגד מוזס ב"תיק 2000"

הציוץ של סגל (צילום מסך)

קרוב לשנתיים חלפו מאז פורסמו החשדות נגד מוזס ומאז צייץ סגל את תהייתו. מאז, מצבו של המו"ל מוזס רק החמיר. בפברואר השנה קבעה המשטרה כי ישנה תשתית ראייתית להגשת כתב אישום נגדו בגין הצעת שוחד. גם במועד זה מוזס לא ויתר על תפקידו כעורך אחראי של העיתון, ועד היום הוא מחזיק בתואר, כמו גם במניות של העיתון, ונחשב לאיש החזק בתאגיד התקשורת.

האם עמית סגל חושב כעת שראוי שמוזס ימשיך בתפקידו? בתגובה לפניית "העין השביעית" מסר סגל: "אין תגובה".