הקלטה שפרסם היום עיתונאי "הארץ" גידי וייץ מעמידה באור מפוקפק תגובה שהעניק בעבר משה ליאון, המועמד המוביל לראשות עיריית ירושלים, לאתר "העין השביעית". בתחילת השנה פרסם וייץ ב"הארץ" תחקיר ובשוליו ציטוט מתוך שיחה שקיים ליאון עם אחד ממקורביו. בשיחה שהתקיימה בשנת 2014, כתב וייץ, התפאר ליאון באופן שבו "הבוס", כלומר השר אביגדור ליברמן, מתקדם לקראת הבחירות לכנסת.

"הבוס מתקדם יפה", ציטט וייץ מדברי ליאון. "יש סקר ב'גלובס' שיש לו 13 מנדטים, וב'ידיעות אחרונות' יש כתבה יפה על הטניס שלו עם חנוך דאום". לפי וייץ, "כשבן שיחו הביע ספקנות לגבי דאום, הרגיע אותו ליאון, בהתייחסו לקשרים בין העיתון של המדינה לבין ישראל-ביתנו: 'אבל שם יש הוראה, מה קרה לך?'".

"7 ימים", "ידיעות אחרונות", 14.2.2014

בכך כיוון ליאון, כך ניתן היה להבין, להוראה מגבוה של מו"ל "ידיעות אחרונות", ארנון (נוני) מוזס, להיטיב עם השר ליברמן. ואכן, הכתבה היפה על משחק הטניס עם חנוך דאום תאמה היטב לצורכי יחסי-הציבור של ליברמן.

ב"ידיעות אחרונות" הכחישו מכל וכל הוראה שכזו, וגם ליאון הכחיש שכיוון לכך. בתגובה שהעביר בתחילת השנה לפניית "העין השביעית"  בעניין מסר ליאון: "לא אמרתי כזה דבר מעולם", ובהמשך הוסיף: "מדובר בשני משפטים שהוצאו מהקשרם מתוך שיחה שלמה". אלא שכעת, כאמור, מספק וייץ באתר "הארץ" את הקלטת השיחה, וממנה עולה כי לא רק שליאון אכן אמר את הדברים, אלא שהמשפטים נאמרו בדיוק בהקשר שבו וייץ הציג אותם.

"תגיד לי מה אתה אומר על בוס?", נשמע ליאון אומר בשיחה.

"מה קרה עכשיו?", שואל מקורבו.

"הוא מתקדם יפה", אומר ליאון, ובהמשך מפרט: "13 מנדטים ב'גלובס' אתמול, לילך ויסמן הוציאה, והיום יש כתבה יפה ב'ידיעות' על הטניס שלו. הוא שיחק עם חנוך דאום, אז חנוך דאום כתב כתבה". בן שיחו של ליאון אכן הביע ספק ("כן, זה כלב זה, לא סומך עליו. נו"), ואז אמר לו ליאון: "לא משנה, אבל יש להם הוראה, מה קרה לך?". על כך הגיב בן שיחו באמירה "כן, זה ברור", שלוותה בצחוק גדול שראוי להאזין לו כדי לעמוד על איכויותיו. "עזוב", אמר לו בתגובה ליאון, "אתה יודע שהכל שקר".