שלושה חודשים וחצי לאחר שעלה לרשת בעיצוב מחודש, אתר nrg עומד בפני שינוי גרפי נוסף. אתר האינטרנט מבית "מעריב" עלה לראשונה לרשת בשם nrg ב-2004 והציג עיצוב שונה מזה הסולידי של אתר האקטואליה המוביל, Ynet מבית "ידיעות אחרונות". nrg היה צבעוני ותזזיתי, הן מבחינת גרפית והן מבחינת תמהיל התכנים ואופן הצגתם.

בעקבות מינוים של דורון גלעזר ורותי יובל לעורכי העיתון, עברה המהדורה המקוונת של "מעריב" מהפך עיצובי, מבני, תוכני ומיתוגי. מונה צוות חדש בראשות העורכת בירנית גורן, והמערכת צומצמה ומתבססת יותר ויותר על כתבי העיתון. ערוצים וקטיגוריות תוכן עברו חלוקה גרפית מחודשת, והמותג nrg כמעט שנזנח לגמרי לטובת השם "מעריב". תוכני האקטואליה זכו לעדיפות על התכנים ה"קלים", הלבן היה לצבע השולט והאמצעים הגרפיים התמעטו באופן ניכר.

כעת מתוכנן שינוי נוסף באתר. הפעם, אולי בהתאם לכיתוב "בטא" תחת הלוגו, מדובר באבולוציה ולא ברבולוציה. לדברי עמיר חדד, המעצב הראשי של nrg ו"מעריב", "יש שיפורים קטנים שאנחנו עובדים עליהם כל הזמן. האתר נמצא באבולוציה מתמדת ומשתנה ומשתפר. נשנה קצת את מבנה דף הבית, יהיה שינוי בצבעוניות של האתר ובכל מה שקשור לתמונות, אבל הכל יהיה במסגרת אותה שפה עיצובית, כשהמטרה היא עיצוב יותר ידידותי". נכון לעכשיו אין מועד השקה סופי לעיצוב החדש, אולם חדד מציין כי העבודה על האתר נמשכת מאז עלה לאוויר בצורתו החדשה באמצע מאי.

מאז עלה לרשת עבר האתר כמה מהפכות עיצוביות, שכל אחת מהן היתה קיצונית מקודמתה. הרכב צוות העורכים והכתבים באתר עבר שינויים תכופים עוד יותר. המגמה הזו אינה מאפיינת רק את הזרוע המקוונת של קבוצת "מעריב", אלא גם את המהדורה המודפסת. מוסף "סופשבוע", לדוגמה, עבר בינואר 2007 שינוי שהפך אותו ממוסף בעל עיצוב מיושן למגזין המעוצב בצורה קיצונית כאתר אינטרנט, וחוזר חלילה כעבור כמה חודשים. חוסר היציבות בא לידי ביטוי לא רק במראה החיצוני של העיתון והאתר; גם אנשי הצוות הבכירים בעיתון ובאתר התחלפו תדיר בשנים האחרונות.