שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה, מנצלת את הניצחון המשפטי המהדהד על יגאל סרנה כדי לקלל עיתונאים – כך יכולים היו להבין צופי ערוץ 2 שישבו אתמול מול המהדורה המרכזית. "היא עושה את זה לעיני המצלמות, בחגיגות יום הולדת לחברה", הסבירה המגישה יונית לוי, והוסיפה: "האווירה מחויכת, אבל היא קוראת לעיתונאים אחרים שכתבו נגדה 'שְרצים'".

לוי (או מי שחיבר את ההקדמה שהקריאה) כפי הנראה לא התעמקה בצילומים שהביא הכתב עמרי ברק. חדי השמיעה מבין הצופים יכולים היו להבחין בדיסוננס: שרה נתניהו אכן אמרה את המלה "שרצים", אבל לא במובן שאליו התכוונה לוי. כשהכתב שואל את אשת ראש הממשלה מי העיתונאי הבא שייתבע, היא משיבה לו בצירוף מלים מתעתע: "יש עוד שֶרצים בשרשרת, אתם עוד תשמעו עליהם".

לדברי דובר חדשות 2, אלון שני, כשצוות המהדורה האזין לדבריה של נתניהו הוא קיבל רושם שדיברה על שְרצים, ומכאן הבלבול. "לאחר ששודרה הכתבה במהדורה, אנשיה התקשרו והבהירו שכוונתה היתה לעוד הליכים שרצים בשרשרת, ועל כן שידרנו את הבהרתם", מסר. ההבהרה אמנם שודרה לקראת סוף המהדורה, אך בלי להודות בטעות. "אנשיה של אשת ראש הממשלה מבקשים להבהיר כי לא התכוונה להגיד 'שְרצים'", אמרה לוי, "אלא 'תביעות שֶרצים בשרשרת'".