לפני כשנתיים, כשפורסם דירוג הפרסום הסמוי ברשת, שדירג את אתרי החדשות הישראלים מהנקי ביותר מפרסום סמוי ועד למזוהם ביותר, הגיע אתר "דה-מרקר" למקום השני. בכל הקשור לתחום המפוקפק של פרסום סמוי ותוכן שיווקי רק אחיו הגדול, אתר "הארץ", היה נקי ממנו. ובכל זאת היו לאתר "דה-מרקר" כמה מאפיינים שהותירו אותו במקום השני בלבד. אחד מהם היה סדרת סרטונים בשם "מאני טיים".

את סרטוני "מאני טיים" יוצרת ומגישה דפנה מאור, עורכת בכירה ב"דה-מרקר" האחראית על תחום הכלכלה העולמית. הסרטונים, שמופקים בשיתוף בית-ההשקעות אקסלנס, כוללים הסברים על סוגיה הקשורה לכלכלה, ומשובצים בהם מומחים מטעם בית-ההשקעות, בדרך כלל הכלכלן הראשי יניב חברון. הסרטונים הללו מקודמים באופן אגרסיבי למדי באתר "דה-מרקר", אולם השבוע היה להם מופע גם בעיתון המודפס.

הבוקר (22.1.17), על פני עמוד שלם ב"דה-מרקר", פורסם טקסט של מאור תחת המדור "מאני טיים". הטקסט עסק בקצרה בשלל סוגיות כלכליות כלליות, כשמעליו מופיע איור שבו, לצד שלל דמויות מאוירות, נראים שני אנשים: מחברת הטקסט, דפנה מאור, ויניב חברון, הכלכלן הראשי של אקסלנס. בסיום הטקסט הופיע קוד, והקוראים הוזמנו לסרוק אותו וללמוד עוד קצת על חופש כלכלי. מי שעשה זאת הגיע היישר לסרטון של "מאני טיים".

"דה מרקר", 23.1.2017

להבדיל מאתר האינטרנט של "דה-מרקר", שם מצוין כי הסדרה מופקת "בשיתוף" בית-ההשקעות, בעיתון "דה-מרקר" לא היה כל גילוי נאות על שיתוף הפעולה המסחרי של המערכת העיתונאית עם בית-ההשקעות, שאותו היא מסקרת באופן קבוע.

מ"דה-מרקר" נמסר בתגובה: "סדרת 'מאני טיים', שאותה יזמה, יצרה והגישה דפנה מאור, עורכת כלכלה גלובלית ב'דה-מרקר', נועדה להפיץ כמה שיותר ידע כלכלי לאנשים שאינם מתעניינים בדרך כלל בכלכלה. זהו מדריך מקצועי טהור שנועד לשרת את קהל הקוראים, והוא אכן הניב תגובות נלהבות של קוראים שנחשפו אליו. הסרטונים באתר מוגשים בחסות אקסלנס, ויש על כך גילוי מלא באתר ובכל סרטון. כשהתוכן מתפרסם בעיתון זה ללא נותן חסות, ולכן אין צורך במתן קרדיט על כך".