ידיעה שפורסמה במוצאי השבת האחרונה באתר nrg, ולפיה אשתו של פעיל ימין הגישה תלונה נגד בעלה של חושפת פרשת ינון מגל, קודמה בתשלום על ידי חשבון הפייסבוק של האתר. הידיעה נדמית כחלק מקמפיין המתנהל נגד המתלוננות על מגל.

המתלוננת היא אלישבע פדרמן, בת זוגו של פעיל הימין ואחד מראשי תנועת כך לשעבר נועם פדרמן. היא התלוננה נגד אריאל ויסמן, בן זוגה של רחלי רוטנר, עיתונאית "וואלה" שדיווחה בדף הפייסבוק שלה כיצד התייחס אליה חבר-הכנסת לשעבר ינון מגל במסיבת הפרידה שלו מהאתר. בעקבות דיווחה, ודיווחי נשים אחרות שטענו כי הטריד אותן מינית בהזדמנויות שונות כשהיה העורך הראשי של "וואלה", התפטר מגל מהכנסת והמשטרה הודיעה כי תפתח בחקירה פלילית.

לפי הידיעה שפורסמה ב-nrg, בלא קרדיט לכתב, פדרמן הגישה את התלונה לאחר שויסמן כתב בדף הפייסבוק הפרטי שלו "יש לי זקפה ענקית עכשיו" בהקשר של סטטוס של פדרמן על מעצרים מינהליים של יהודים חשודים בטרור.

הידיעה נראית כהמשך הקמפיין המתנהל ברשתות החברתיות נגד הטוענות שנפגעו ממגל. מאחר שרוטנר היא היחידה שהעזה להיחשף בשמה, היא והקרובים לה הם בעיקר מי שנאלצים "להתמודד עם גל נאצות ושיימינג ברשתות החברתיות, נסיונות לפקפק באמינותן, איומים וכאמור תיאוריות קונספירציה מופרכות", קמפיין שנדמה כמאורגן ומתוזמר. התיאור הזה נלקח מכתבתה של רחלי מלק-בודה ב"מקור ראשון", שבאופן אירוני הדהדה גם היא את אותן תיאוריות (תכני "מקור ראשון" מתפרסמים ב-nrg, ושני כלי התקשורת שייכים ל"ישראל היום").

אתר nrg הכריז לאחרונה כי יחרוט על דגלו שינוי בכל הקשור לסיקור תקיפות מיניות, וקרא לכלי תקשורת אחרים לאמץ גם הם קוד אתי חדש בכל הקשור לסיקור הנושא. גם בכל הקשור לסיקור פרשת מגל נראה היה כי ב-nrg מאמצים גישה של התמקדות בחשוד ולא במתלוננות - אך פרסמו גם דיווח כמו זה שעסק בפדרמן, במה שנראה כשימוש ציני בחוק הטרדה מינית ככלי ניגוח במאבק פוליטי.

גולשים שנתקלו בקידום בתשלום של הידיעה על ידי חשבון הפייסבוק של אתר nrg תהו מדוע הוחלט להשקיע בקידום דווקא ידיעה שכזו. לפי אתר nrg, לא מדובר בהחלטה של המערכת, אלא בהחלטה של איש שיווק על-פי אלגוריתם המקדם פוסטים פופולריים במיוחד.

בתגובה לפניית "העין השביעית" מסרו באתר nrg כי "הפוסט המדובר אכן קודם בתשלום - בדומה לעשרות פוסטים אחרים מדי חודש – וזאת בהתאם לאלגוריתם שעוקב אחר הפופולריות שלהם והפניית הגולשים להמשך הקריאה באתר". עוד נמסר מטעם האתר כי מי שמבצע את הקידומים בחשבון הפייסבוק של האתר היא סוכנות הדיגיטל In Your Face, אשר פעולותיה נעשות "ללא התערבות עורכי האתר".