האם אבי אלקלעי מונה לעורך הראשי של אתר "וואלה"?

הסטטוס המקצועי בעמודת הפרטים הביוגרפיים של חשבון הפייסבוק של אלקלעי השתנה בימים האחרונים ומראה כעת: "Editor in Chief at Walla! News". עם זאת, אלקלעי עצמו מכחיש כי מונה לעורך הראשי של האתר ואף טוען כי לא שינה את הפרטים בחשבון הפייסבוק האישי שלו.

אלקלעי הצטרף ל"וואלה" בשלהי 2014 כדי לכהן בתפקיד מנהל הטלוויזיה באתר, לקראת הרחבה משמעותית מתוכננת של תוכני הווידיאו. שבועות אחדים לאחר הצטרפותו עזב העורך הראשי ינון מגל את תפקידו במפתיע ופתח בקריירה פוליטית, והאתר נותר ללא עורך ראשי קבוע. אלקלעי נותר באופן רשמי בתפקיד עורך הטלוויזיה, ולתפקיד ממלא-מקום העורך הראשי מונה אודי הירש, אולם אלקלעי היה מעורב ביותר מאשר עריכת תוכני הווידיאו באתר.

עמודת הפרטים האישיים בדף הפייסבוק של אבי אלקלעי

עמודת הפרטים האישיים בדף הפייסבוק של אבי אלקלעי

בימים האחרונים מעיד חשבון הפייסבוק הפרטי של אלקלעי כי קודם בשורות "וואלה", אולם בשיחה עם "העין השביעית" טוען אלקלעי כי לא היו דברים מעולם.

"לא מוניתי לעורך הראשי", טוען אלקלעי. בתשובה לשאלה על התואר החדש שלו בדף הפייסבוק הפרטי שלו השיב: "אני לא חושב שאני עשיתי את זה. אמרו לי שזה מופיע שם, אבל זה לא נכון".

כלומר, בטעות מישהו שינה לך את הסטטוס?

"יכול להיות, אני לא כל-כך נמצא בפייסבוק. בכל מקרה אין לך אייטם, זה לא קרה עדיין. אולי יקרה בעתיד, אבל לא כרגע".

אתה בוודאי סקרן לדעת למי יש גישה לחשבון הפייסבוק הפרטי שלך ואיך הוא שינה את זה.

"יכול להיות, לא יודע. לא מבין בזה מספיק. אין פה שום דבר קונספירטיבי".

יש פה לכל הפחות תעלומה – איך מישהו שינה לך את הסטטוס בחשבון הפרטי?

"זה מאוד פשוט, אם מישהו יודע את הקוד שלך, הוא יכול להיכנס לחשבון הפרטי שלך. אין פה תעלומה. בכל מקרה, אני לא העורך הראשי של 'וואלה'".

אלקלעי, לשעבר העורך הראשי של תוכנית ערוץ 10 "לונדון את קירשנבאום", היה בעבר ממלא-מקום זמני של מנכ"ל חדשות ערוץ 10 עד שגולן יוכפז מונה למנכ"ל קבוע בחברה.