קוראי "ידיעות אחרונות" שפתחו אתמול (18.8.14) את מוסף הכלכלה של העיתון התבשרו על סופו של עידן. "הסצינה המפורסמת מ'אסקימו לימון', של הקרפיון השוחה באמבטיה של אמא של בנצי, או הזכרונות מהאמבטיה של האמא הפרטית, יישארו בגדר נוסטלגיה", נמסר לקוראי "ממון" בידיעה בחתימת נווית זומר. איגוד מגדלי הדגים החליט להפסיק לשווק דגים חיים לרשתות השיווק, נכתב בידיעה, בהתבסס על מידע ש"נודע" ל"ידיעות אחרונות".

"ממון", 19.8.14

"ממון", 19.8.14

כעבור יממה, בידיעת המשך, חגגו עורכי המוסף את ההישג העיתונאי, ושילבו בה את ההצהרה "כפי שנחשף אתמול ב'ידיעות אחרונות'". לצדה שובץ תצלום של גזיר עיתון הממחיש כי אכן, כך נחשף אתמול ב"ידיעות אחרונות".

אלא שהמידע על החלטתם ההיסטורית של מגדלי הדגים לא נחשף לראשונה ב"ידיעות אחרונות". את המוסף הכלכלי של העיתון של המדינה הקדים בשלושה ימים תמימים היומון החרדי "המודיע", שכבר ביום שישי בישר לקוראיו כי המראות המוכרים של דג שוחה במיכל רגע לפני ריצוץ גולגלתו עשויים עוד מעט להפוך לנוסטלגיה. מי שיעיין בידיעה שפורסמה ב"המודיע" יגלה גם כי לא ממש מדובר בסופו של עידן: כבר בחג הפסח הקרוב, כדי לענות על הביקוש הרב בקרב האוכלוסייה החרדית, ישובו הקרפיונים לשחות בבריכות המרכולים.

כתבת "ממון" נווית זומר מסרה כי לא ידעה שהמידע על דגי הקרפיון התפרסם לראשונה בעיתון החרדי. "לא הזדמן לי לקרוא 'המודיע'", מסרה ל"העין השביעית".